4 Maj

Godmorgon där hemma!
Idag är det då Söndag, och som alla andra söndagar så finns det inte så mycket att göra här hemma. Men just i dag händer det mycket!
Snart ska ja dra mig hem till mamma för att åka moppe till kyrkan som börjar kl 11. Har egenligen ingen lust alls men måste växla upp i temot nu när det börjar närma sig Juni. Lika bra att gå nu varje helg så jag blir klar för en gång skull.
Tänkte sen åka hem till mamma igen för att vänta på Julia, ska hjälpa henne med utdelningen av tidningar och sen tänkte vi finåka moppe runt i byn. Så sjukt skönt när man egtligen får köra!
Sen efter det vid halv 4 tiden så väntar ja besök av en annan kompis och måste hålla mig hemma vid den tiden.
Japp så ser min dag ut nu i alla fall. kommer väl lite annat smått och gott under dagen, men känner att det kommer säkert inte vara värt att skriva så...japp!
Nu ska ja dra och käka frukost. hörs!

Kommentarer
Postat av: Vi där hemma

Hej prinsessan, snart kommer dina favvisar hem igen och pysslar om dej. Ha en fin dag och var rädd om dej ute i trafiken!

Kramar från
mamma, Peter , Esbjörn, Jan och mormor (som hoppas få se dej snart oxå)

2008-05-04 @ 10:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0