31 MAj

Det blev rätt sent i går, dels ifrån att vi kom hem, men även att man la sig vid 3-tiden..
Men det var bara för att ja och pappa kollade på handbollsmatchen som vi missade tidigare och som vi spelat in. Lite knäppt nog var vi så uppspelta av den så spännande matchen så vi väkte säker hela huset. OBSAN ^^
I dag var det sjukt varmt som alla andra dagar, men i dag kändes det som om ja skulle dö av värmeslag ett tag.
Vi åkte och shoppade med hela familjen, och pappa hade en översakning åt mig, och jag som är inte så tålmodig när det gäller saker ja INTE vet.
Men det visade sig att han ville köpa ett KSSS sätt åt mig, jag som önskat mig det hur länge som helt dog nästan. HAn sa dock att ja fick det för att ja inte hade varit sur på hur länge som helt och varit så snäll och hjälpsam. (?) han skulle bara veta... neee.
Jag köpte dels lite andra saker som linnen, nya jeans shorts och lite annat smått och gott.
På eftermiddan åkte vi hem till mamma för att ta hand om hunden och sola & bada ett tag i Busviken. Självklart var vattnet mycket härligt, och ett dopp tog man sig allt.
Nu sitter ja hemma, trött men belåten och ska chilla framför tvn med en godsskål i handen (någon som är förvånad?)  Jag som verkligen är en godisfris enligt Julia  haha.
Slänger in en bild på dagens plagg!
image41

Jeans shorts från VeroModa 159,90 :-
Marinblåa KSSS shorts från Nautiska Magasinet 195 :-
Svart/vitt linne från H&M 49,50 kr/st
Marinblåa KSSS tjocktröja Nautiska Magasinet 495 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0