30 April

Hejsan gottfolk!
i dag är det då Valborgsmessafton och som vanligt är man planerar in saker så ska dom alltid ändras i sista sekund -.-
Men dagen börjar i alla fall som man tänkt sig. Kom hem till Julia vid tjugo äver åtta för att vi skulle åka moppe för första gången till skolan, guud vad kul. Hade längtat som fan!
Var rätt så nervös i början men insåg sedan att allt gick som smort. Idag var det så att vi skulle titta på en film tillsammans med alla andra åttor i centrum. Jag själv tyckte filmen var rolig, våldsam och sjukt sorglig.  Vid ett tillfälle började jag och Sophie stortjuta så det hördes i hela salongen. (A)
alla såklart tittade på oss, men brydde vi oss? Inte mycket du..
Sedan var det dags för min och sophies körande i musiksalen. Väntade i mer än en timme på att få komma in och sjunga, men var ingen ide för alla andra tog sådan lång tid på sig. Då kom Julia i stället och hon fick köra oss hem!
Bra skoldag om ja får säga det själv, men nu kommer den tråkiga delen.
Vi var bortbjudna på middag hos en vän till familjen, som självklart inte jag kände?
kul att fira med några man aldirg träffat och som det inte finns någon i samma ålder heller...
Kom dit vid sex tiden och det första man gjorde var att hitta en skön fotölj som man somnade kvickt i. Vad social man är ^^
Efter ca två timmar senare var det dags för brasan som inte heller var kul pga vädret. Sen när man kom hem var det mat på bordet och ja var inte hungrig alls. Så ja gick ner till gästrummet och sov tills det var dags att åka hem. (ca 1-2 på natten)
Det var min tråkiga med bra började valborg.

Hur var din?  mycket roligare än min i alla fall.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0