3 Maj

I dag är det då lördag och som alla andra lördagar kände ja för att kolla runt lite i affärer. Åke in till stan för att kolla på present till mamma som snart fyller år. Hittade verkligen ingenting att köpa men hade intällningen på underkläder. Lite underligt att köpa tills in mammam men ja kände hon behövde några snygga för en gång skull. Men hittad inga som var tillräckligt snygga för en mamma, bara en massa tonårs-kläder.
I stan hände en hel del också!
1, såg den där munspels killen! Inte så ovanligt eftersom han brukar hålla hus där men man undrar ju vad han gör? Har en radio i ena örat samtidigt som han försöker spela... lite konstigt ?
2, träffade Nina och Olivia inne på H&M. mycket trevligt! bytte några ord innan det var dags att gå vidare
3, på tunnelbannan hem kom det fram en gubbe och satt sig framför mig. Han värkade inte kunna hålla blicken utan den irade omring i tåget. Sen tar han tag i min hand och presenterar sig. Jag blev lite skraj och kämpade emot men han höll i mig så ja vågade inte röra mig. Medans hans kompis som satt bredvid bara nickade och uppmuntrade honom. Lite läskigt faktiskt.
4, när ja kom till brommaplan så gick ja in på donken för en mcflurry som ja alltid äter när ja är/varit i stan. Sen när ja kommer ut så står det fem killar, två av dom är riktigt snygga. Vi kollar in varandra rätt länge. Sen när ja ska gå till bilen som pappa väntar i kommer dom fram och frågar mig om ja vill följa med på fest i kväll. Jag som ivrigt och uppspelt panikslagen står helt still som en idiot säger " nej det går tyvär inte, ska iväg" VILKEN JÄVLA IDIOT MAN ÄR! och dom som va så jävla snygga! smart bea -.-
Så nu efteråt så ångrar ja mig så jävla mycket och känner mig så korkad att ja inte bad om deras nummer eller sa "kanske de" till kvällen, så de hade fått hoppas lite. ÅÅHHH!!!!'
5, när ja var inne på donken så såg ja inte någon Daim som ja brukar ta, så ja tänkte vad ja skulle kunna ta i stället för det. En mcfeast då i det fallet. Men då hade ja just mcfeast på tankarna så när ja beställde så sa ja " hej! ja vill ha en mcfeast med extra daim" kan det bli mer knasigare? både kassörskan och ja skrattade åt meningen. men ja kände mig extra generad.
Det var min knäppa, roliga, och spåännande dag.


Hur har din varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0