29 Maj

Hejsan svejsa i värmen!
Det är underbart väder och mycket har hänt en sådan dag som denna. Det är då torsdag och ingen skola! Är det skönt eller är det skönt? Men den stora grejen är att det är Alidrottsdag för alla 8or och 9or.
Jag, Hanna och Olivia bestämmde oss för att cykla tillsammans till Brostugen för att sedan paddla kanot ut i det härliga vattnet sen cykla tillbaka.
Ditvägen var härlig och man fick mycke sol på sig, att cykla kändes väldigt anorlunda eftersom man är så van att åka moppe i hörgre fart, så lite kändes det i benen allt.
När vi kom fram kunde vi åka ut på vattnet direkt som skönt var, hade inte direkt lust att sitta där i flera timmar för att vänta på EN kanot liksom.
När vi väl hade fixat allt och skulle ro ut var vi verkligen nervösa, ingen ville dels välta pga alla kläder och mobiler man hade med sig, men även att vi var tre personer i en.
Vi åkte ut på vattnet och kämpade oss fram längs vågorna. Passade på att sola lite på en brygga vid en strand på andra sidan vattnet som Emli och Jimmy sedan kom till.
När vi kom tillbaka var det rena vattenkriget mellan alla kanoter som fanns runt om kring. Alla de andra tyckte det var hur kul som helt, men ja blev verkligen skitförbannad så fula ord kom ut ur min mun. Lilla söta minna trodde ja skulle döda någon bokstavligt talat. HAHA
När vi sedan åkte hem stannade vi till vid Busviken för ett härligt dopp för första gången i år. Jag hade som sagt badat förra helgen men inte doppat mig HELT.
Det var lite om min härliga Torsdag som ja längtar till nästa år.
Hoppas ni andra hade kul som ja inte träffade!

image38

slänger in en inte så seriös bild, men lite får man bjuda på sig själv haha!
puss älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag är den seriösa fotografen :D
Underbar dag!
Älskar dig Beatrice(H)

2008-06-01 @ 16:31:08
URL: http://oliviao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0