26 MAj

Hejsan gott folk!
jag som brukar vara en icke slarvig flicka har helt plötsligt förvandlats ditt en slarvmaja!
Igår till exempel glömde ja skriva blogg, och det har ja inte gjort på väääligt länge. Så det kändes lite nu när man skriver dagen efter.
Men men, vad ska man göra åt saken?
Jag var då i stan med Thomas för att gå runt i den vackra så kallade Stockholm, vädret gjorde den dagen till härlig dag och att man känner inom sig att man är så glad att man bor så nära den. lite konstigt, men ändå sant. Jag som bor en bit ifrån tycker det är rätt skönt att man kan välja mellan att vara i storstaden eller i den lilla byaktiga lantgården. Eller latgår och latntgår kan man väl inte påstå. Utan BY är nog rätta ordet.
Inge mer intresasnt som var värt att ta upp kommer mer nu i alla fall. Över till denna dag:
Det är skola som alla måndagar och som vanligt är man hur seg som helst på att gå upp från sägen. Inte trovärdigt att det skulle vara någon som längtade efter att få sova ut en dag till och skita i skolan helt. Men när det börja närma sig Lov kan man offra sina sista dar i slaveriet.
Åkte med Tove in till Vällinby efter skolan för att ta en snabb-shoppingtur. SOm gick JÄVLIGT fort i skillnad vad det brukar ta, men sen så var vi tvugna att åka typ en halvtimme efter att vi kom för att hinna till träningen som brjade 6 oturligt nog. Men sen stötte man på en jobbig kö som gjorde man kom försen i nästan tio min. Men för mig och tove gjorde det inget. Vi proppade i oss våra bullar som vi köpt vid tunnelbannan i Brommaplan. Mums mums.
nu börjar Terminator, lite smått fjantigt pogram enligt många. men ja tycker det är spännande så det är dags för att sätta på tv:n.
Vi hörs i morogn betämmer ja!

                   image36

Tänkte slänga in en bild på Agens och mig från i helgen. Då vi spelade cubb i Julias trädgård.
Älskar dig mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0