24 MAj

Tjenare alla glada och icke glada. Vad ska man säga om denna långa och mycke-gjort lördag?
Vi kan ta det från allra första början:
I morse när man vaknade upp trodde man förståss att det var fredag och jag hade försovit mig, så upp ur sängen kastar jag mig och springer ut i köket för att skälla på mamma. Men sen när man väl är där och gapar och skriker kommer man då i grevens tid på att det är löööördag -.-
Jobbigt värre. Sen vid tio tiden åkte man till Stenhammra för att så på loppis vid konsum med laget. Mycket pengar tjänades det in under första passet som jag, trulle, sophie S och emma var med på. När det väl var slut fick man skynda sig hem på moppen för att hinna äta innna man skulle iväg på nästa försammling i ekebyhovsparken för att ha café med klassen. Behövdes inte göra så mkt utan man kunde gå omkring och kolla att allt såg bra ut. Som belöning fick vi äta upp alla rester som blev över. Jag vill nog inte ha mer bullar i resten av mitt liv -.-
Sen efter det kom ja hem och satt mig vid datorn direkt som ja alltid gör. Kände mig så sjuk utråkad så typ sms:a runt till alal och frågade om man skulle hitta på ngt. Men eftersom det är lördag och ja var sent ute så kunde ingen tråkigt nog.
Så i stället stannade jag hemma och tog en "ta hand om mig själv kväll" med bad och manikyr och allt det dära. Kändes så ortoligt skönt att kunna bada och bara slappna av för en gångs skull. Har inte gjort det på evigheter.
Nu efteråt sitter alla i vardasrummet och tittar på eurovision song contest eller hur det stavas utom jag, vet inte vad det är. Men jag bara orkar inte titta på det detta år. Jag vet du tycker säkert jag e konstig för det är ju årets pogram som ALLA ska se på. Men jaja.
Nu tänkte ja fixa det sista i mitt rum sen försöka lägga mig tidigt då det blev så sent i går kväll.
jag antar vi hörs mer sen. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0