22 maj

Hola guapas!
I dag är det toorsdag, som fick börja med ett matteprov för alla i klassen. Efter att hört alla dessa rykten om att provet var det svåratse hittlis så känns det lite i magen när man får provet på bordet och man ska börja skriva sina uträkningar. Men som konstigt nog tyckte ja provet var ett av de lättaste hittlis vi haft i åttan, men ja kanske har räknat på fel sätt i så fall?
Fick sluta en timme tidigare pga ingen So som man fick göra hemma till i morogn, men ni vet hur jag är. Kommer ja göra so:n tror du, in your dreams!
Pluggar hellre till Spanska provet som är på två kapitel i stället. Har inte fått så mycket tid till att plugga, mest suttit och roat mig + varit med Tove som var sjukt roligt!
Vi gick ner till centrum för att chilla ett tag vid kanalen, och vem möte vi där? Jo det blir något med " Hejsan Tim"  Men kände INTE för att vara så social mot honom eftersom han inte är det mot mig längre. Som om ja bryr mig!
Nu är man hemma dock och kan bara inte måtstå fingret att sätta på datorn, man måste bara ha den på när man pluggar. Även om det inte " hjälper" så mycket hehe.
Nej, bäst att verkligen ta itu med pluggandet och se till att man verkligen fixar det i morogn.
Ciao fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0