20 Maj

Tjosan gott folk!
I dag är det tråkiga tisdag som varit helt okej i dag faktiskt. Hade mitt favorit ämne idrott idag, och inte bara det, det var även FRI idrott! så sjuk otroligt kul om ja får säga det själv. Men inte mycke idrott ute blev det då ösregnet föll och plötte ner alla från topp till tå.
Efter skolan så träffade jag Tove i cafeterian och vi åkte hem till mig för lite skratt och prat om vårat smått lilla "problems uppfattning"  Sen skjusade ja henne till centrum för hon skulle hem.
Nu sitter ja hemma och har gjort matte, känner mig fett stolt att ja ens orkat och lagt i högsta tempot i läxandet i dag. Har gjort klart en repetion och halva blandade upg som är på ett X antal tal. Funderar på att plugga vidare lite senare så ja kan få några extra timmar i morogn till annat i schemat. Tänkte lägga upp ett schema denna vecka på hur ja ska plugga. Så ja skulle göra halva blandade upg och en läxa i dag och resten i morgon, men ja vill inte göra det efter skolan i morgon, tänkte göra lite "annat"  haha ^^
Vi ses om något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0