18 MAj

Tjosan alla glada och icke glada!
 I dag är det Söndag som är lika med tråkig som alltid. Har verkligen inte gjort något alls i dag, bara suttit vid datorn coh chattatt för det mesta. Ska åka hem till mamma för att hämta läxor som man måste göra. Då det är både Matte - och Spanska prov denna vecka. Matten är jobbigare än spanska för där ligger ja så himla långt efter. Så det är bäst att börja plugga nu!
Vädret i dag är inte heller så festligt, regn i dag igen tråkigt nog. Men vad ska man göra? Asså vädret denna månad har verkligen varit konstigt. Förra helgen var det nästan 30+ i solen och nu så är det max 10+. Det tillochmed SNÖAR i Dalarna och har redan kommit 38 cm. Det vill vi INTE ha är tack!
Nej slutsnackat om dagen och till mitt lill fynd idag.
Gick in på Maows blogg där hon hade en sajt som man kunde kolla hur mycke ens blogg var värd. Jag blev självklart nyfiken och tittade efter, det var inte så mycket iskillnad mot vad andra hade, men ja gör inte så mycet än skriver i min blogg lite oregelbundet. thaha ^^
mitt gick på lite över 1000:- som den skulle vara värd.
Hur mycket tror du din blogg är värd?
www.bloggvarde.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0