Tack Julia!

Igår kväll hade man så tråkigt så en promenad i mörkret var inga problem att genomföra!
Gcik förbi Julias hus och såg henne i sitt rum, hoppade och skrek för att hon skulle lägga märke till mig, men det tog ett tag -.-
Tillsist såg hon mig och gick ner för att prata en stund, samtidigt fick ja en present för ja fyllde år 5 dagar innan henne. Det var två nagelack av Depend. ett knallrosa och ett mörkrosa, mycket fina! Även lite utsmyckningar som man sate på naglarna.
Kom sedan in i värmen en kort stund för att utmana henne och Emelie på Mario. ett spel som ja bara älskar att spela! Till min förvåning så vann ja några gånger mot båda dom, som ja vanligtvis inte brukar göra mot bara Julia.
Det var trevligt och det skrattades mycket. Sen gick ja klart min promenad och sedan hem.
Tack Julia för dom fina sakerna! Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0