Slut på sprotlov

Jaha, då var detta låvet slut för denna gången då. Om man ska dra allt i en skala 1:10 så var det väl runt 7-8 nånting misstänker jag. Lovet började bra, men slutade rätt trist då alla var iväg elr kunde helt enkelt inte göra något.
Vad kan man mer säga, det var kul så länge det varade med kompisar, roliga aktiviter, utflykter m.m.  Nu när det är sista dagen känns det som veckan har gått väldigt fort fast den egentligen gått väldigt löångsamt sedan torsdagen. Jag sa till mig själv at jag skulle plugga jätte mycket under lovet till proven nästa vecka och läxorna som man glömt, men har ja orkat göra det tro? nejnej, inte Bea ne. Hon har gjort en massa annat! ^^
Men även om man tittar på allt man gjort ohc inte gjort, kunde man gjort det tillochmed lite bätte. Ja både längtar till skolan, men ändå inte. Vill inte ha alla dessa läxor och tjat som lärarna ger, men vill även träffa alla kompisarna igen. Särsklit Fjortisen, längtar efter dig sötis! NOOOT   
Sjävlklart har bloggen föjlt med nästan varenda dag nu under lovet så är man lite smått sugen på vad jag gjort är det bara att läsa. Vad som händer angående i morgon kan ja ej dela ut sådan information i förväg, men ja lovar dert kommer vara värt att läsa. Nu är det dags för lilla mig att dra mig tillbaka och njuta av lovets sista timmar framför datan och i min härliga mjuka säng. Vi ses i morgon när skolan börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0