Mycket idag

Nu sitter man hemma ensam igen som igår, för ca en timme sen var Emil och Olivia här hemma hos mig och busade lite. Det blev inte så mycket gjort utan vi mest satt och pratade och möjligtvis en olivia som satt vid datan för det mesta. Jojo, matchen som var lite tidigare i eftermiddas gick rent åt h*vete som många höll med om. Jag sjkälv var inte så glad heller i början för den delen och det hjälpte inte laget det minsta. Men gjorde mitt andra mål som jag delvis är rätt nöjd med. Efter det fick man skynda sig hemmåt och göra sig klar snabbt innan det nya partiet kom (olivia & emil)

Dagen har väl inte sett ut så mågot annat sätt än detta och nu kan man äntligen pusta ut ett tag. Dom flesta ska praoa i morogn men inte ja, jag har 13,14 så för mig blir det ledigt och en massa shoping som gäller. HÄRLIGT!

min mormor kommer imorgon och det ser jag verkligen fram emot, har saknat henne så himla mycket.

nee dags att chilla lite. vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0