morgontrött (naat)

Godmorgon!  Nu är det äntligen morgon och klockan är drygt nio på morgonen. Suck...
Ja som ville sova mera, men självklart gick det inte. Drömde något skitknäppt i natt. Att jag kunde flyga runt en massa träd och var ledaren i en vargstam (?) Låter konstigt ja vet, men rätt kul. Ja drömde även att jag kysste Björn Gustafsson (det måste vara något fel på mig)
Rätt härlig känsla nu när man tänker efter, han e rätt söt  endå.  Vad ska man hitta på i dag då? Jo, nu på morognen ska man fixa sig lite och kolla på moppen som inte ännu blivit av. Efter det vid tolv tiden är det dags för match i Bollhallen. Kul att jag fick vara med och spela nu när jag inte varit på träningarna denna vecka. Efter det är det väl duschen som vänar och Emil som ska komma en stund. Efter det så.. är ja väl hemma och softar lite, möjligtvis att jag går till en kompis lite senare på kvällen för man är jue ledig denna vecka med! 
Nu ska ja dra en stund. återkommer under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0