Lite mer acction to day!

Dagen började som alltid, ja vaknade upp vid halv 10. Satt mig och åt frukost och chillade fram till tolv som alltid. Sen kommer mamma med goda nyheter!  Det visade sig att den jacka som ja letat efter i flera veckor fanns kvar i ett enda exemplar i hela stockholm i just mig storlek. Och att mamma hade ringt till vällingby för att lägga undan den till mig, snacka om glad man blev!  Så jag traskade mig dit och köpte den naturligtvis!
På vägen hem såg ja en SKITSNYGG blond halvfjortiskille, mjaaooo!
vi smygtittade lite på varandra nästan hela vägen till Brommaplan och till sist när han gick av en station innan mig så viknade han + la till en slängkyss!  (jag smälter!)
Fick vänta typ 10 min innnan bussen kom såg en tonårskines med ORANGE CANDA GOSE jacka...(?) FETT FUL!
vägen hem gick fort och man kunde komma hem med ett stort leende på läpparna = nöjd med köpet.

Man får se vad som händer i kväll, ng som vill göra ngt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0