knasig helg

Inget blev som man tänkt sig, men är man förvånad?
Fick möjligheten att följa med till farmor och farfar som man helst velat slippa. Sms:ade med Emil och gurra hela vägen upp som tog två timmar, killarna var på väg till åre och hade en längre biltur än vad jag hade framför mig. Väl hemma hos dom så satt jag mig i en fotölj och lyssnade på musik i nästan två timmar, jätte kul!
Sen tog vi fram spelet Monopol som spelades med hela familjen i ca fyra timmar, det var skitkul! Jag som är så dålig på att bevara pengar kom näst sist utan nåra vidare bra tomter. Kvällen blev snabbt in till natt och vi tittade på en film till ca 2 på natten. Vaknade upp och sedan åkte hem med kort varsel.
På söndagen då så fick man komma hem lite snabbt innan det var dags för att åka iväg ännu en gång. Denna gång var det en midda som vi var bjudna på, det pratades och skrattades som galningar och hade en mycket trevlig kväll.
Nu är det Måndag och om ca 10 minuter ska ja dra till bussen för att gå på gudstjänst. Har inte kunnat göra det på hela påsken så nu är det sista chansen. Vet ej vad som kommer senare i dag, men något hittar man alltid på.
I morgon är det Prao och det ska bli väldligt kul, problemet är bara hur man ska kunna komma dit på ett smart sätt, det ligger ute i Bromma flygplats?
aja, ja löser det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0