Datasalen ofc

Sitter nu i datasalen och försöker hitta fakta om Centerpartiet. Går väl rätt bra och vi kommer säkert få en massa roliga ideér, (noot)
Har nyss gjort spanskaprovet som man fruktat hela veckan,
men nu är det gjort i alla fall. Engelskan vänter efter lunchen och självklart han man inte pluggat ett skit. Kommer säkert gå skitdåligt och förväntar mig i stort sätt ett IG...
Men vad ska man göra? Jag hade satt upp mål om att jag skulle få minst G i Engelska denna termin. Fick ändå VG på mitt förra prov, men jag kan vänta mig ett G denna termin i alla fall...
Måste dra så man inte blir tagen på bar gärning av häxan Maria, skojja!
Vi ses suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0