Dagen innan

Japp, nu har man slutat sin jobbiga skola för denna vecka, och nästa vecka med, mohaa!   Vet jag är tråkig som ens tar upp det men jag kunde inte låta bli ^^
Proven idag gick åt helvete och kommer säker få IG på båda av dom. Francine var skitsur i dag och det gjorde saken inte bättre när jag ville ha hjälp. Snacka om att vakna på fel sida av sängen säger jag bara. Lite senare i eftermidda ska jag åkta till stan men Emil och Gurra för att shoppa lite. Inte för att det var länge sen sist, men bara en kul grej.  Måste skynda mig hem sen för att fixa i ordning alla saker inför i morogn och eventuellt hinna sticka till en kompis innan det blir allt för sent. I morgon bitti åker man jue till Loftsdalen och åker skdor en hel vecka. Snacka om skönt! Men grejen med det är att jag missar en hel del prov och läxor + att man kommer inte få träffa sina kompisar på nästan hela 4 veckor. EN HEL MÅNAD!
Faan vad hemskt.. jag kommer sakna alla så jävla mycket, och de måste ringa på min födelsedag med!  annars blir jag sur. (14 mars, Fredag)
Nu är det chill på G så man ska traska sig ifrån datan ett tag. Vi hörs kanske senare med ett inlägg om jag hinner. Se you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0