Dagen är förbi

Måste påpeka att man var rätt slö i morse, drömmde en helt crazy dröm som man helst inte vill prata om när småbarn är i rummet och som säker skakade om hela mig. Hela huser för mig själv denna dag för föräldrar och småsyskon är på jobbet/i skolan.
Slängde i mig en macka och började lite smått att plocka ihopp reklamen, tog längre tid än vad jag tänkte mig och var inte på "dela ut reklam" humör när man väl kom ut. Men jobb är jobb och sådan köts inte av sig själv eller hur?
Var hos tandläkaren vid 15.30 som bestämd tid och lagade ett hål som man tråkigt nog fått. Fick en märklig bedövning som smakade skit och gjorde att mummen säker svällde upp. Nu i efterhand har man ont i tandköttet som blir allt värre med tiden.Efteråt skulle man till läkaren för en undersökning och allt var som det ska. Nu kom man nyss hem men en massa snö/hagel i håret, ser ut som om man är vithårrig.
Ikväll händer inte så mkt, det är Andra Avinyn och House som är mest intressant men annars blire soft av.
hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0