Bra början

Denna dag var inte så dum i alla fall, trodde den skulle bli betydligt mycket värre. Vaknade redan vid halv sju och satt på mig kläderna (?) men insåg sedan att man var för trött och gick och la sig igen med kläderna på och sedan sov tills mamma väkte mig vid tjugo äver sju. Traskade sedan till skolan i språng som alltid, ( attt jag aldrig lär mig att gå lite tidigare än 2 minuter tills bussen ska gå...) Väl inne i klassrummet väntade ett helvete från olivia trodde jag. Men i stället för att dampa  så ignorerade hon mig í stället exakt hela dagen. inte ett ord. Omoget tycker jag, man behöver inte överdirva när det gäller klädsel...Men vad kunde man göra? Höll mig mest till Emil, Kaktus och Gurra nästan hela dagen, vi pratade om att åka till stan och shoppa på fredag om det nu går :)
Tyckte dagen var allmänt rolig med mycket skratt och prat från alla håll, trevlig början på veckan efter lovet.
I morogn väntar en hel del jobb med reklamen och den långa skoldagen, SUCK men vad gör man?
Vi seres då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0