bakfull (?)

Självklart inte!
Som om ja skulle dricka på min egna fest, skulle inte komma på fråga asså (...)
Vaknade med klumpen i magen och kunde inte somna om, tittade mig omkring i rummet och såg en snarkande kusin bredvid mig. Sover djupt va?
Kände inte för att ligga kvar utan gick upp med kort versel. Satt mig i soffan för att mysa med gårdagens godis och snacks omkring mig. Tittade på en inspelad film " Systrar i jeans"  den första delen om det var någon om undra. Rätt bra, har läst två av bökerna så det var lite smått kul att få se den "verkliga" versionen. Och man kände såklart igen alla scenerna.
När kussen gått upp satt vi oss för att äta lite, hade ingen apptit så mycket kom inte ner i magen min. Kände oss pigga inom en kort stund och gjorde oss i ordning för att åka ivag. Gick runt i Solna utan något intresse utan bara " va " där. Köpte två par UCLA trosor två linnen som var till mig och som present till Julia som fyllde år i onsdas. Åkte sedan hem med kort versel och slog mig ner hos mamma. Väntade på den rätta bussen och sedan åkte hem till pappa (?)
Min dag var kort men ändå inte, mycket saker man hann göra som kändes ta en evighet.
nu ska ja inte skriva mer, utan nu ska ja... göra annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0