Vällingby är inte lite bra?

Vällingby, Vällingby och Vällingby är det rätta ordet. Jag undrar hur många gånger jag varit där på sistone, kanske fem?
Aja, ville bara säga med lång versel att jag var där i dag IGEN med Hanna, Sophie, Lisa och Sara. Vi hade självklart mysigt som alla gånger vi åker iväg för att shoppa, och vi hittade något till alla. Jag som vill helst snåla så mycket som möjligt då pengarna ska räcka hela sommaren köpte bara ett linne som jag har mycket användning av. Ett vanligt svart långt linne från H&M för bara 59 pix. Toppen toppen för min del.
Även är det så att jag räknar dessa sista dagar till Spanien som är om exakt 5 dagar! Blir bara mer och mer spännande för varaje dag. Men något som är lite extra roligt är att i morogn ska vi ner till blekinge och äntligen få träffa släkten och fira midsommar med dom, är det mys eller är det mys? Men egentligen pallar jag inte sitta i en bil i typ 7 timmar, men vill man ha något så får man offra lite faktiskt. så säger mina föräldrar i alla fall...
Vad som händer i kväll är liite oklart ännu, men antingen skulle jag dra till båtarna med Tove, Tim och Johan för lite kvällsmys eller så blir det väl Gurra och de andra. Har inte riktigt bestämt med någon av dom ännu. Men man får väl se så länge.
ha en super kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0