Trevliga människor det finns

Det må jag säga, asså folket här nere är så himla sociala och trevliga iskillnad mot dom i Stockholm. det är synd för oss men bra för dom. Det klart att alla mina vänner och alla andra jag vet om är trevliga och väldigt rara. Men asså, annars finns det jävligt många som kan verkligen kaxa emot, och dryga sig m.m. Här nere är det folk som jämt vill prata med en oavsätt om man känner den personen eller inte. De vill bara prata, kommer fram och frågar hur man mår eller så. I stockholm skulle man bara tycka den personen var helt galen som gjorde så. Här är det typ normalt?
Ajaa, slut med det och åter till dagen:
Som sagt, moster Helen kom förbi i dag med Stephan och kusin Malin. Vi fikade i typ två timmar och bara pratade minnen och fotbollsmatcherna som svergie hade spelat. asså det är en skam! De flesta i de andra lagen har spelare som är oftast mellan 20-30 års åldern. Vi har liksom tjugofem och uppåt, så våra börjar bli gamla gubbar som inte orkar så mycket mera. aja, nu ska jag inte döma folk här i bloggen, för det är inte snällt. Ska sitta vid datorn en stund till i alla fall. Har inget annat att göra för tillfället. Men lite har jag tagit hand om mig själv. Ex målat och filat naglarna för en gångs skull + fötterna. Snacka om härlig känsla man får efteråt. Och så blir dom lite extra fina nu till spanien som är i MORGON NATT! guud vad jag läängtar!
Lika bra att avsluta inlägger med ett CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0