Tillbaka till Svanhagen!

image43
Träningen i dag var en liten aning anorlunda ifrån det som brukar vara, vi har nämnligen börjat att vara på Svanhagen och träna .Jag har verkligen längtat efter det!  Det är så skönt att vara ute nu när det är så varmt och man vill vara ute i solen.
Träningen började med att man skulle springa en runda på 1,8 km på tid. Jag som ville satsa orkade knaptt till hälften då alla andra började springa om mig :/
Men ja fick ändå en tid jag var väldigt nöjd med. 8:08 minuter. Rekord för min del detta år. och bättre kommer det bli! De andra fick nånting mellan 6-8 min, så jag är inte helt ute och cyklar i skillnad från de andra. Toppen toppen!
Efter det blev det passaningar och matcher i tre lag resten av träningen. Väldigt bra tycker jag då man fick springa i 10 min sen vila i 5. Bra schema!
Nej nu ska ja göra lite annat. Vi ses i morogn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0