Snabba fötter för min del

Nej asså, fy fan!
Jag vill verkligen tillbaka till Spanien och härliga handbollscupen, det var bara så himla roligt. Och som jag sagt till många, var det den bästa resan jag någonsin varit med om. Det var något likt mina föhoppningar fast tusen gånger bättre. De första dagarna låg vi bara och slappade runt omkring våran camping som vi bodde på, lärde känna området och bosätta oss i stugorna. Sedan när onsdagen närmade sig började vi lära känna själva staden som vi skulle tillägna den mesta av våran tid i innan det var dags för invigningen på kvällen. Vi gick land för land och sjöng sånger som alla kände igen. Själva torsdagen och fram till lördag eftermidda var det bara handboll som gällde. På morgonen gick vi upp lite tidigare för att spendera tiden på stranden nån timme före match. Sen så lärde vi känna många spanjorer och även folk från vårat egna land, så just nu har man en hel del kontakter på msn. Men det är bara roligt!  Spanjorer är väldigt roliga att prata med även om de har svårt för engelska. Men jag och Julia gjorde vårat bästa och fick en hel del kompisar under veckans gång. På lördag kvällen åkte vi alla på ett gemensamt disco som var för alla i cupen. Det dansades som in i attan och vi fick gå hem nöjda och dansiga på kvällen, men visst. Det klart vi ville tillbaka och festa mera.
Söndagen var inte så speciell, vi var på standen hela dagen och självklart när det är som varmast så glömer jag sätta på mig solkräm. Ojojdå. Så nu är man en aning brun och även lite bränd på vissa ställen. Men som tur är varar det inte hela tiden.
Och nu är man då hemma igen. Har ägnat kvällen åt att smsa så mycket som möjligt då mobilen inte följde med. Snacka om att man har saknat den oberhört mycket! Sen även fått bilder från kompisar som man fixat till och sparat. I morgon åker jag då till Björkö för att vara på konfaläger i runt tio dagar. det kommer bli sjukt roligt och Julia ska även med dit som tur är. Ni alla får ha det så himla härligt så ses vi om några x antal dagar. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0