sen amkonst/ Lövmarknad

Gud vad sent man kom dit, det var ungefär som jag hade räknat ut som vi skulle komma, runt tio tiden.
När man väl kom fram började man få hemlängtan redan då. Kompisar skickade sms och frågade om man skulle ut och hitta på något, men det fick bli samma svar till alla " nee tyvär, jag är i blekinge :("  Det gjorde saken dock inte bättre för min del. Men nu när det gått en dag och man börjar sätta sig till fots så är det inte så illa i alla fall. Sen så ska man ändå hem om tre dagar, så det är lika bra att hinna med allt man hade tänkt göra.
I dag då var man på så kallad "lövmarknad" i Karlskrona. Hittade efter flera timmars letande en schysst hiphop keps som dom säger där. Men massa glitter och glamor såklart!
kanske inte glamor och så mycket glitter var det inte heller, men den var riktigt fin i alla fall. Kopia såklart! :)
Nu har vi nyss kommit hem och jag är verkligen helt slut. Minna ben orkar inte gå ett steg till.
Så nu tänkte jag softa hela kvällen och kanske underhålla migsjälv med lite sms från alla?
Så var så vänlig och skicka något gullig så blir jag superduper glad!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0