Njaa inte som jag hade planerat :/

Godmorgon bloggen!
Idag är det då en ny dag, rätt solig med om jag får tillägga.
I morse vare värsta ovädret, regnet bara öste ner och rätt mycke oska hördes utanför fönstret. Men nu har det klarnat upp och är tillochmed sol för en gångs skull. Det är vad jag brukar säga NAJS
Vad som händer i dag är lite oklart ännu. Jag hade egentligen bestämmt att jag och kusinen som jag inte träffat på ett år skulle hitta på något och mysa lite. Men nu visar det sig att hon har dragit in till stan för att hennes pojkvän var där eller något, lite taskigt.
Så nu kommer jag typ inte få träffa henne denna gång heller. För vi åker liksom i morgonbitti och sen i eftermidda tror jag inte heller vi kan göra något, för hennes pojkvän skulle sova över eller om det var hon som skulle. Egentligen, varför orkar jag bry mig. Jag har ändå annat och tänka på. Men det var rätt synd. För jag hade verkligen sett fram emot det.
Aja, snart kommer moster på fika men ingen kusin.. Sen vill jag handla lite småsaker i alla fall om någon orkar här hemma. Jag kan inte bara vara hemma hela dagarna och bara sitta, Nej nej, sån är inte jag. Utan jag vill jämt röra på mig. Jämt!
nej, bäst fixa sig lite innan dom kommer. Det blir bäst så.
Ciao suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0