The Night

Njaaa, kvällen slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig. Kom lite i konflikter med några som var med och helt enkelt åkte hem för att sura för mig själv. Men alla vet vad det leder till, så etfer att ha surat klart åkte jag tillbaka för att säga hejdå på riktigt (speciellt till Tove dock) men även till alla andra som inte var inblandade. Stannade kvar en stund för att prata lite innan vi alla gick/åkte hem glada och nöjda. Även jag själv tillochmed. Nu är det lite oklart om jag kommer se alla dom från kvällen någe mer i sommar. Men det är något jag självklart hoppas på. Förutom att jag höll på att dampa loss idag så gillar jag ändå att vara med dom. Det är ett riktigt najs folk som för det mesta brukar vara sociala vad jag vet.
Nej, slut med det. Ska helt enkelt hoppa isäng och försöka sova ut lite. För konstigt nog kan jag aldrig sova mer än till typ 8-9 på morgonen. (suck) Men jag antar att det är bara att gilla läget och följa med strömmen som vissa brukar säga. Snart kommer min sommardvala i alla fall. Vilken dag som helst!
Sov gott och dröm sött allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0