Känslorna är som vinden

Hallå, vilket håll ska detta leda till egentligen?!
Ena sekunden vill jag stanna här och slappa medans andra så vill man hem och busa med kompisarna. Just nu längtar jag faktiskt hem. Det finns inget speciellt att göra här för alla antingen jobbar eller är upptagna.
Jag som trodde att vi skulle fira midsommar med morbror och hela släkten, det var liksom därför jag åkte ner hit. Annars kunde jag gott och väl stannat hemma och varit med polers. Men nu visar det sig att mamma inte ens har "kollat med honom om det gick" !!??
Så antingen firar vi ensamma med mormor och så eller åker dit, men i alla fall. Du ger falska förhoppningar mamma!
För när hon och jag pratade om hur mysigt det skulle bli med alla för kanske två dagar sedan var vi båda lite osäkra om vi verkligen skulle åka ner hit. Men hon lät så himla posetiv och allt var klappat och klart. Men se vad som egentligen hände, inte ett skit!
Dålig stil om jag får säga det själv! :(

Entertain me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0