I <3 Utekvällar!

Det är så sant som det är sagt, utekvällar nu på sommaren är fan det bästa som finns! Dels att det är sommmar och man vill tillbringa mycke tid utomhus nu när man väl kan och får för ens mamma som alltid tjatar. Men även att det är så sjukt härligt att vara ute och träffa kompisar och inte sitta innne hela kvällarna och vara innne på playahead som jag alltid är. Nej nu får det vara slut med det, lika bra att njuta av det väder som serveras och ge sig ut på lite äventyr med kompisarna. Just därför var jag ute då i går kväll till elva tiden antar jag och bara chillade. Mötte Gurra och några andra vil Lidl lite smått tråkigt nog, men vi hade roligt ändå. Pratade om allt möjligt och även mobbade folk som gick förbi och försökte vara lite smått coola. NÖRDAR!  Men det är väl något man allid gör nu för tiden när det är SOMMARLOV!
Är man nöjd eller är man nöjd!? Men jag var ändå en duktig flicka och kom hem som mamma sa fast kanske ... 30 min senare än vad hon tvingade mig till. hihih. Sen så städade jag mitt rum till kanske en 1/4 del. Sen började krypa ner till kojs.
Bea är en duktig flicka, men kanske inte.. alltid :P
frukost dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0