Förlust, men ändå nöjd

Tråkigt nog så förlorade vi även den sista matchen som vi hade i går, så man kände sig rätt nere ett tag därefter. Men vi alla hade ändå roligt då vi provade nya grejer för att förvirra motståndarna och även fick man sig ett gott skratt för alla annat. Så jag var ändå nöjd med min första Eken Cup. Nästa år ska vi ta igen allt vi förlorat!
Men en sak som var bra med att vi förlorade är att i dag kunde jag träffa min barndomsvän Emelie från Dalarö. Vi träffades vid T-centralen runt ett tiden och sedan lunchade tillsammans och hade en hel del minnen att prata om. Det var verkligen härligt att se henne igen efter dessa tre år som det inte blivit av. Hon var sig minsan lik!
Nu har jag nyss kommit hem och ska äta en bit innan det är dags för möte med handbollslaget då vi ska prata om spanien som är redan om EN VECKA!  jäklar vad tiden går fort!
antar vi hörs mer vid ett senare tillfälle!

Som vi sa" det ska inte dröja tre år innan vi ses igen" nehedu gumman, det ska det inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0