En dag på Grönalund (varje år)

Snacka om att det var ett tag sedan, haha
Vad ska man säga, jo jag har då varit på Grönalund i dag då man blev bjuden av kusinen Monica och hennes familj + kompis. Det var så sjukt roligt och trevligt. Men det hämska vädret gjorde att amn knappt orkade något. Eller egentligen, varför säger jag hämska? Det är ju underbart med sol och värme. Men inte när det är 35 grader och man har svarta kläder på sig och är på GRÖNALUND! ajaja...
Vi åkte en hel del innan de började släppa in anmänheten. Vi hade nämnligen blivit inbjudna av Audio och fick gratis åkband + mat. Riktigt fyndigt!
Monica hade med sig en kompis som hette Madde och henne hade man riktigt roligt med! Eftersom vi båda hade samma intresse hittade vi varandra rätt snabbt och började vara som om vi känt varandra länge. Hon och ja som älskar popexpressen åkte den minst två gånger och sjöng som galningar till all fjortisdunk som kom. Men stackars Monica modde illa redan vid tredje karusellen. Dagen fortsatte och vi spelade en hel del även. Monica var fast besluten av att få vinna en marabu så hon satsade minst hundra pix, men vann ändå inte hah!
Nu är jag dock hemma igen och är väldigt nöjd med dagen. Blev t.o.m bättre än vad jag hade tänkt mig.
Nog dags för att sussa lite då man gick upp tidigt och knappt kunde sova i natt. GODNATT SÖTNOSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0