Detta händer bara inte!

Nej men fy faan!
Min hals är helt uppsvullen och jag kan knappt prata för det gör så ont, sen så är näsan inte heller min sida i dag. Det är bara så himla typiskt mig! Att bli lite smått sjuk innan man ska iväg på något roligt. För vi i laget ska mämnligen till Spanien på söndagnatt. Och jag vill bara inte bli sjuk NU!
Min syster har nyss varit jätte sjuk och jag är rädd att jag har blivit smittad av henne. Fan, fan och FAN!
Hur som helst får jag väl ta hand om mig på bästa sätt som det går. dvs inte springa och hoppa runt, klä mig varm, dricka mycket (jävligt mycket!) och inte prata som en stolle hela tiden. Det låter väl som ett bra förslag?
Aja, lite till dagen så vi inte bara sitkar in på mig:
Det är då Midsommar i dag, och vi skulle då tydligen fira med morbror Nicke, najs najs!
Kul att få träffa honom och kusinen som man inte gjort på typ 2-3 år?! Asså det är hemskt :S
Nu är det snart frukost och jag ska INTE dricka någon mjölk, usch... jag som älskar mjölk.
Sen så är det chill fram till halv tre då vi åker dit. Ni alla får ha en glad midsommar så hörs vi kanske mer i kväll!
GLAD MIDSOMMAR ÖNSKA LILLA JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0