Den perfekta kvällen!

Åhh, nu när det gått X antal timmar sen förra inlägget har verkligen mycket hänt!
Som sagt, vi åkte til morbror och hans "bondgård" , riktigt mysigt ställe! Där fanns då kusinen Sebastian som är 11 i september? och en massa andra roliga människor. Det fanns även deras 5-7 hundar som var med. Jag fastnade verkligen för en, en kinesiskt nakenhund. Förut verkligen hatade jag dom, de var så jävla fula. Men efter ikväll har jag bestämt mig för att skaffa en egen. Den lilla sötingen hette Flisan och var hur jävla gullig som helst!
Usch vad jag svär nu för tiden? Det har jag nog fått från morbror. Han svor som satiken i dag. Men det var bara kul!  XD Dels att han hade varit på en rockkonsert och hade typ ingen röst, så bara det lät kul. Sen så äre så att han äger en farm på en massa får. Så när han skaffar nya baggar (hanar) som de säger här i småland (som johan tipsade mig om!) Så är dom väldigt vilda för att föröka sig, och kan även varit väldigt farliga till oss människor med. Så hade en bagge försökt stånga honom i baken. Men han fick brotta ner honom och "rida" på hans rygg för att den jävla baggen skulle ge sig som han sa hela kvällen. Jag som skrattar till exakt allt, började nästan ramla av stolen och gråta av skratt. Det var bara så jävla roligt!  Kvällen forsatte med god mat, härligt pratande och även ett besök i hagen där alla små bebis fåren var. Söta? DET KLART DOM VAR!
Sen så vare så att fåren är liksom lite förälskade i morbror, så när han alltid ropade på dom så kom dom med språng. Men när jag och alla de andra ropade flydde de bara? Taskmörtar!
Kvällen slutade med att vi alla satt ute(som vi gjorde hela tiden XD) och drack vårat kaffe och allt det dära blaj blaj. Men med tiden blev det svinkallt och jag kände mig inte så värst bra i morse, så jag ville börja avrunda och åka hem. Men ändå ville jag stanna kvar och prata mera om minnen + allt det dära. Men men, man måste ge sig nån gång.
Nu sitter jag här hemma och är hur nöjd som helst!  Hoppas på ett återseende och ännu en midsommar med morbror Nicke.
Tack för denna grymt mysiga kväll! <3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0