Allt är bara skit..

Ingen förstår, ingen vill förstå. Ingen kan förstå. Bara jag...
Inget känns kul längre, blir bara sämre hela tiden...
Det finns inte många som ser hur jag gråter bakom mitt falska leénde...
Det jag en gång hade, är nu borta förevigt
Jag kommer aldrig klara av att gå vidare, är som en drog. och jag är beroende.
Jag loppas så himla mycket, men till vilken nytta?
Det som en gång var, kan vi inte ändra på nu.
Jag borde kunna klara av detta hur lätt som helst. Men jag kan inte..
Jag behöver erat stöd, eran hjälp.
Hjälp mig gå vidare, hjälp mig bli en bättre person än vad jag är idag.
För det är allt jag vill just nu...

Kommentarer
Postat av: Olivia

Kommer alltid ställa upp för dig, bara du ber om det gumman. Du vet att jag finns här och jag kommer alltid, oavsett vad som händer, att finnas på din sida. <3

2008-06-14 @ 01:18:56
URL: http://oliviao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0