8 Juni

Tänkte prata lite om kvällen som jag inte riktigt avslutade helt.
Åkte hem till Julia i gen efter maten och vi mötte Emelie och Minna vid Busviken för ett litet dopp nu på kvällen och då solen började gå ner, lite senare kom ibby och en anna Julia ner för att göra oss sällskap och sen kom Max då.
Vi alla badade och tog en massa foton som visade klart och tydligt hur mysigt vi hade den kvällen. Guud vad najs!
I dag då är klockan verkligen inte mycket och varför den är det är för att jag ska till Grönan med min kusin Monica och hennes familj. Mycket trevligt kommer det bli!
Måste åka inom en halvtimme och jag är långt ifrån klar!
Bäst att rusa!
 
 
Ha en treevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0