7 Juni

Vilket väder man har, det är helt underbart!
Brännan börjar visa sig allt mer och mer, och man får chans att ta sig sina dopp innan skolan börjar på måndag igen. Vädrat då som hållt i sig i kanske tre veckor snart värkar svika oss när den allra viktigaste dagen på denna termin kommer. På mån-tis då vi ska tälta, säger metrologerna att det ska bli bara 15 grader ute och kanske regn. De måste skojja med mig! Jag har verkligen längtat efter den dan coh så ska regn komma?!
Man blir bara galen på detta väder -.-
Men nej, nu ska berätta lite om dagen, som dock inte är slut ännu :)
Sov som sagt hos Julia i går och vi vaknade upp trötta med belåtna efter den roliga gårdagen. Satte oss ner på hennes baksida och åt en god frukost i det härliga solljusset. Kände för att åka till Pölen för ett skönt dopp i turkost-blått vatten. Varmt som fan!
När man kommer dit känner man hur alla minnen från förra året bara ploppar upp i huvudet då alla i klassen tältade där och hittade på massa knas. Lite saker hade ändrats sen sist, men ändå det var ETT helt år sedan jag var där och visst känns det som om igår. Om jag skulle kunna återta alla stunder från den kvällen/natten igen skulle jag minsan inte banga!  Det var dem bästa dagen i mitt liv <3
Jag åkte sedan hem lite tidigae än vad Julia och Emelie gjorde för att träffa Hanna & Sophie på Lundhagen (nästa bad)
Där badades det mer och pratades en hel del. Nu är jag hemma och ska vila mig lite inför kvällen då jag ska träffa Julia & Emelie igen och vi ska åka och bada IGEN antagligen. hihi
Slänger in lite bilder från Pölen som jag kunde inte rå för att ta ^^
 
 
Gud vad man längtar tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0