6 Juni

Vilken dag man haft asså!
Började med att man följde med Julia och hennes familj+ grannar till Dottningholm för picknick och annat skoj, stannade där kanske i 4 timmar och bara helt enkelt softade, lekte och åt mat.  Mycket trevligt må jag säga!
Sedan efter gick jag hem för nån timme innan det var dags att komma tillbaka då de skulle äta midda tillsammans med alla och jag fick då följa med roligt nog. Det skrattades och busades som den! Vi spelade även pingis, och ja som typ aldrig spelat det förut konstigt nog tyckte det var askul! Fast det är inte lika roligt i skolan då de kör med andra regler och är mer duktigare än mig.
Men i alla fall. kvällen var riktigt mysig och det slutade med att jag sov över hos Julia. Vi skulle titta på Tv innan det var dags för att sussa lite, men vi båda somnade till efter tio minuter max och vaknade sedan vi tre tiden. Då det redan börjat ljusna och vi trodde det var morgon! Känns så konstigt att det fortfarandra är ljust ute när man lägger sig, man tror att klockan bara är kanske sex-sju något då den egentligen är tolv på natten.
Nu ska ja skriva ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0