12 Juni

Vilken sovmorgon man fick, vaknade 07:34 -.-
Jag antar att jag fortfarande är inne i den jobbiga stigaupptidigt dvalan ännu. Men vad gör det? jag kommer ändå sova ut tillräckligt i sommar. Så kroppen kommer börja anpassa sig till sommartiden och sova på dagen och vara uppe på natten. najs najs!
Åkte in till pappas jobb för att äta lunch med honom sen åkte ja in till stan en snabbis för att köpa kläderna som vi alla i laget ska ha i Spanien. Turligt nog hittade jag dom direkt och behövde inte springa runt som en galning som alla andra fick göra. Haha
Efter det följde jag med och tittade på pappas match som de oturligt nog förlorade med 1-3. Stackars han.
Och nu sitter jag här liksom. Trött som fan, men vad gör det?
I morogn är det Ekencupp i Gubbängsfältet, har längtat som fan eftersom jag aldrig varit med. Förra gången var jag sjuk dom dagarna, men inte i år! Alla säger hela tiden hur roligt det är där och att det finns så mycket att göra. Det ska jag allt få vara med om i morogn.
Nu ska ja dra lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0