11 Juni

Yees!
äntligen skolavslutning!
Snacka om att man har längtat som fan för att denna dag ska komma. Trodde nästan att jag skulle dö av skolsjukan eller något sånt(?)
Det började som vanligt med en lite show i matsalen som det varit varje år vad jag hittils varit med om. Efter det skulle vi alla in till klassrummet för att få våra betyg och äta lite glass. Konstigt nog var det kaffe -galss, och det märktes att det inte var så många som gillade det. Jag fick 7 G, 8 VG och ett MVG. Är rätt nöjd med resultatet får jag säga. Har inte satsat så mycket på sista tiden då det varit så struligt med allting. Men nöjd får jag ändå ta pch vara!
Efter det gick jag, Sophie, Lisa hem med hanna för att spela lite Buzz och Singstar. På buzz kan jag verkligen ingenting men på singstar kom jag antingen lika med sophie eller tillochmed fick mer poäng än henne. Vi båda har ju sjungit tillsammans sen julas och våra röster passar varandra perfekt enligt våran musiklärare. Roligt roligt!
På kvällen sen så var det någon aktivitet vid Träkvistavallen som jag gick lite snabbt på innan det var dags att åka hem till pappa. Synd att man inte kunde varit där längre då det var så sjukt roligt och att alla kompisarna var där.
Nästa inlägg tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0