Vad händer nu då?

Det har jag verkligen ingen aning om!
Allting känns så himla tomt nu när Julia är på väg till Danmark, jag har liksom ingen att vara med nu längre på dagarna.
Det klart det finns andra personer som man kan vara med, men Julia är liksom den allra bästa om man säger så.
gaah jag blir verkligen galen av den här känslan. Tomhet och tomhet runtomkring mig.
Vad som händer idag lutar sig lite åt stan hållet. Har ännu inte hittat de perfekta jeansen som man vill ha. Börjar bli dags att verkligen hitta ett par nu innan mina sista favoritpar också går sönder.
Borde nog åka iväg, även om det tar hundra år att komma dit och att jag varit där säker varje dag i veckan. Guud vad uttjatigt det börjar bli.
Nej, lika bra att göra sig iordning.
Ha det gött sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0