Trukiet nästa!

Då var det dags för en tredje resa detta år, det blir också förmodligen den sista denna sommar tråkigt nog. Först var det Spanien med Handbollslaget, sen var det konfirmationslägret med Julia, Minna och Jojjo och nu Turkiet med pappa. Kan denna sommar bli bättre?
Jag har haft så sjukt roligt under den tid som gått och hoppas på fler stunder nu innan sommarlovet tar slut. Det är ändå några veckor kvar minsan!
Vad som händer nu är bara att min älskling inte följer med, ni vet säkert vem. Juste Julia, min älskade Julia. Hon och jag har gått igenom mycket denna sommar. Både roliga saker och allt mer roliga saker (haha där lurade jag er lite!) Och våran relation har blivit allt starkare. Och eftersom jag inte kommer få träffa dig på väldigt länge (känns det som) så kommer det kännas och känns redan nu tomt utan dig bästa vän. Men du har säkert roligt nere i Danmark ändå, och vi ses ju ändå snart igen!
Vad som händer nu är att i natt vid 4-tiden kommer våran Taxi till Arlanda där vi ska ta flyget vid 6-tiden till Turkiet. Och som jag sagt tidigare har jag sett fram emot detta väligt länge och har redan planerat in saker som ska göras.
Hoppas ni alla får det mysigt här hemma, men det kommer inte bli lika mysigt som jag har där nere i den varma solen och de underbara ständerna.
Hejdå allihoppa så ses vi snart igen!
Pussar och kramar
/eran busiga Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0