Trist dag med förmåner..

Det är som min mamma alltid säger till mig:
"du borde ta det lugnt ibland och inte alltid hetsa iväg på saker" Men problemet med det är att jag alltid blir så sjukt rastlös då och ligger på golvet för att räkna antal myror som går förbi eller något liknande. Jag kan bara inte ta det lugnt när det finns så sjukt mycket att göra här i världen om man ska utrycka sig så.
Men det var skönt till en början när solen var som varmast och man kunde ta sig en härlig promenad med solbrillorna i ansiket och bara ... göra sig till lite längs gatorna haha!
Men senare blev det bara fööör tråååkigt!
På kvällen satte man sig ner i soffan då för att titta på Alsång på skansken och sedan morden i midsomer. Skönt att kolla på tvn i alla fall då man inte gjort det på ett X antal veckor.
Nee nu slänger jag in en tråkig bild jag tog idag för att verkligen bevisa att jag hade tråkigt!
Det är så att jag nämnligen tar bilder på migsjälv när jag har tråkigt!


Väldigt ful, jag vet...

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag kan inte se något fult alls på denna bild :)

2008-08-04 @ 13:10:47
URL: http://oliviao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0