Tråkmons i högsta grad!

Jag vet säker vad ni tänker "varför har hon inte skrivit något inlägg som hon alltid gör?" Men jag har faktiskt en riktigt bra andledning till varför jag helt inte gjort det. Dels att man varit väldigt upptagen på kvällarna med annat, men även en del personliga saker. I går fördes min lillasyster med ambulans till sjukhuset efter ett krampanfall på morgonen. Mer vill jag inte säga. tiderna nu de senaste dagarna har kännts väldigt jobbiga och energi krävande. Men eftersom jag har världens bästa vän så han jag överhuvud taget orkat ta mig igenom dagarna utan tårar. Tack hjärtat <3
Vad man gjort idag är att man åkte till Pölen med Julia, Emma och Julia från konfalägret. Det var välidgt mysigt tills det var dags för att dra in till stan (igeen) och leta efter ett par jeans som jag aldrig hittar! Så sjukt irriternade -.-
Men det mest tråkiga med denna dag är att älsklingen ska iväg till Danmark för att spela fotboll och kommer vara borta till nästa lördag då jag är i Turkiet. Det klart det kommer bli roligt för dig, men för mig blir det ensamt som vanligt då de flesta är bortresta.
Tänkte avsluta inlägget med ett Hejdå för en gångs skull:
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0