Mer än vad jag tänkte mig

Gud vad skönt att äntligen komma hem från stan, min fötter värker något oberhört!
Som sagt skule jag leta efter ett par jans i denna jobbiga stad. Och efter många timmar letande och tvivlande hittade jag tillslut ett par som var den färgen jag ville ha och satt perfekt! Toppen toppen som jag säger!
Men innan jag hade hittat dom tittade jag på ett par från JC, ett par Killah jeans som även var jätte fina. Men H&Ms jeans är dels snyggare och billgare. 389 kronor vare minsan värt!
När jag ändp var igång köpte jag ett par vita klackskor från DinSko för 149 kronor som jag suktat efter ett bra tag. Och innan jag åkte hem köpte jag ett par solglasögon på H&M för 59 pix därmed. Riktiga fynd och fynd kan väl lite säga.
Mötte även Sassa inne i stan för en gång skull då vi inte setts sen Spanien resan. Han bara slänga några ord innan det var dags för att gå vidare för oss båda. Men det var kul att se henne igen!
Bäst att avsluta inlägget med ett Ciao!´
    
               
Jeans, H&M 398 :-
Klackskor, DinSko 149:-
Solglasögon, H&M 59:-

Kommentarer
Postat av: TT

Mkt. snyggt Bea!

2008-07-19 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0