Lite vatten i munnen eller?

Ni förstår säkert vad jag menar med rubriken, att idag var man på badhus i Gustafsberg.
Det kändes skönt att få koppla av i det varma vattnet för en gång skull, vårat kalla vatten på stränderna är det nog ingen som hurrar för.
Men sen så har jag även haft det så grymt tråkigt på dagarna eftersom ingen varit hemma. Så att få underhålla sig lite med bad var en toppen idé!  Jag slår vad om att vattnet på badhuset är lika varmt som vattnet i Turkiet. Guud vad jag längtar. Har redan börjat planera alla saker som man ska göra eftersom vi varit där en gång förut. Så denna gång vet man nu vad som finns och hur man ska göra. Jag ahr i alla fall sagt till mihsjälv att magdansen ska jag klara detta år. Förra gången blev det verkligen ett fiasko av allt. Läraren blev typ fett sur på mig för jag inte förstod hur man skulle göra. Men inte detta år!
Det ska dels bli jätte roligt att få åka dit, men även lite tråkigt. Det är just då alla kompisar kommer hem för någon dag sen åker igen när jag kommer hem! Fett hemskt!
Aja, får se det från den ljusa sidan. Kommer träffa alla förr eller senare.
Nej nu ska jag titta på Tv.
Bye suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0