Känslor svämmar över

Hejsan bloggen!
Då var det en ny dag att se fram emot, men inte mycket för min del. Väktes runt 12 -tiden för att jag ínte skulle sova bort hela dagen enligt mina föräldrar -.-
Men hallå, 12 är inte så mycket om man jämför hur länge jag är uppe på nätterna. Lite busigt jag vet, men är det sommar så är det! Och på sommaren ska man få sova hur länge man vill utan att bli väkt. Dumma er!
Hade inget för mig i dag utan gick runt i huset för mig själv, pratade med mamma lite då och då och även tog en promiss. Det gäller att inte sitta hemma allt för mycket och lägga på sig dom där kilona som man bara inte vill ha. Utan motion är alltd bra oavsätt när.
Känner mig lite smått ensam nu på dagarna, har liksom ingen att vara med. Men det klarar jag nog i två dagar till! Ska ju till Turkiet på tisdag natt, och det ska bli himla skönt. Behöver bättra på min bränna som tråkigt nog börjar flagna bort. Så mer brun ska man minsan bli!
nepp, nu är jag utråkad igen. Ska väl hitta på ngt annat.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0