En annan värld

Vad ska man säga om dagen? Väldigt intressant och fylld med små bus.
Började med att jag och Julia åkte ner till Busviken för ett dopp innnan vi drog till stan med hennes familj. Skulle egentligen bara köpa två vita t-shirtar till Sergio och Kevin i spanien eftersom de skickade till oss. Men tydligen blev det lite mera saker som dök upp under vägen som man bara var "tvungen" att gå in i.
Julia hade redan sagt att hon skulle köpa en ny kloss eller vad dom heter till hennes fina nys Pandora armband.
Men jag kunde inte heller hålla fingrana från affärerna, så en cool t-shirt blev det i alla fall. Julia köpte ett linne från samma äffär och även jeans+ linne på Bikbok. Men det är det som känns så sjukt konstigt. Man är liksom inte van vid att vara inne i storstaden och shoppa längre. Först var man i spanien och bodde i typ en by? och sen bor man ute på en skärgård mitt ute i skogen i 11 dagar. Och nu detta?
Det var så som julia sa, "det känns konstigt att vara här igen" Jag håller verkligen med!  det är en helt annan värld man kommer in i, även om man levit i den i flera år.
tänkte avrunda dagen med att på kvällen tittade familjen på den nya Inidana Jones, ruskigt bra om jag får säga det själv! Men man ser gott och väl att indy inte är i sina yngre år. 
Tänkte få lite bilder från Julia, sen kanske hoppa isäng. Känner mig ruskigt trött efter den långa dagen och föterna värker en aning. 
Ciao 
 
 
Dagens plagg:
Ljusgrå Tshirt från Carlings 98:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0