Återbesök på grönalund!

Då var det tydligen dags för ett Grönalundsbesök igen då!
Och som vanligt när man kommer dit blir man helt stirrig och springer runt för man vill åka allt på samma gång. Så en hel del åkande blev det så klart och Diana, Jonas, Matilda och Moltas kom även dit och gjorde oss sällskap. Men vi var så taskiga och sprang ifrån dom hela tiden.
Denna gång åkte jag även fritt fall som jag inte har gjort på typ hundra år? Nej men det var ett tag sedan sist, runt tre år om jag måste erkänna. Denna gång var man då inte så nervös och skräckslagen som senast och när de väl släppte höll jag på att dö av skratt! det kittlades så himla mycket i magen.
sen gick jag även in i spökhuset för att få en lite pirande avslutning på det hela. tydligen var det inte så läskigt som förra gången, men några gånger skrek jag till ordentligt i alla fall.
Och nu har man då äntligen kommit hem och är rätt trött redan nu. Snackar med Sophie för tillfället om hur det var på konfalägret och självklart sticker det till lite i hjärtat. Men slut på det nu.
Vi får höras mer i morgon när jag sansat mig lite mera.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0