Snacka om blåst man blev! typiskt mig antar jag...

AAAA!!!
Att ngt som detta kunde hända mig, asså jovisst att jag blir lurad jämt och så men det här borde jag väl ändå fattat! Jag trodde faktiskt inte på det till en början, men i slutet började jag tveka en aning : /
Du sa saker som jag kände igen och jag trodde faktiskt att det var du efter allt. Men när väl allt hände fattade jag inget som vanligt, tog ett tag för hjärnan att kopla bort skoj mot verklighet. Det var så hemskt jävla pinsamt! 
Hoppas att ni är nöjda som fick mig på fall, för det var inte roligt och jag kommer inte gå på det igen! 
Se you later aligaters!

(P.S)
Glöm att jag tänker svara igen på era samtal...

Kommentarer
Postat av: olivia

HAHAHA, älskling du är för blond för att vara sann

2008-01-17 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0